Locatie manager aan het woord
Ik heb in het jaar 2012 voor het eerst mogen meemaken wat Club Adventure is. Ik ben toen als stagiaire vanuit de opleiding Outdoor en Adventure begonnen als reisleiding en heb 5 weken in de Ardennen gedraaid. Dit was zo’n enorm mooie ervaring en gaf mij zo’n kick dat ik het jaar erop weer naar de Ardennen mocht.
In mijn 3e jaar als reisleiding heb ik de kans gekregen om zo veel mogelijk verschillende kampen op de locatie Overasselt te begeleiden. Dit waren er 4, aangezien de reisleiding 2 weken aaneengesloten mag draaien en dan een weekje rust heeft, om vervolgens weer 2 weken te mogen draaien. Het begeleiden van verschillende kampen heeft mij veel inzicht gegeven in de organisatie en de verschillende programma’s.
In het kader van mijn opleiding buitensport had ik wel een lichte voorkeur voor de Ardennen. Ik heb toen (inmiddels 3 jaar ervaring binnen de organisatie) ook de kans gekregen om als locatie coördinator in België te gaan draaien en die heb ik met beide handen aangepakt. Dit heb ik een aantal jaar met veel plezier gedaan.
De volgende stap is dat ik locatie coördinator ben geworden van een van de locaties in Nederland. Dit betekend grotere groepen en dus ook meer verantwoordelijkheid. Sinds 2016 ben ik nog verder doorgegroeid en actief als locatie manager Overasselt. Ik zorg er samen met mijn collega’s voor dat de locatie er netjes uit ziet, de maaltijden geregeld worden en de coördinatoren datgene krijgen dat ze nodig hebben om de jeugdvakanties goed te kunnen volbrengen. We zien elkaar deze zomer!
Tim Sinnige, Locatie manager Overasselt